Veelgestelde vragen

Click here for the English version

Bestellen

Ik heb nog geen bevestiging ontvangen per mail, wat moet ik doen?
Binnen 24 uur ontvang je een bevestiging per mail. Heb je deze niet ontvangen? Ga dan naar je account om je bestelling te bekijken.

Kan ik mijn bestelling ook aanpassen?
Je kunt je bestelling aanpassen wanneer je nog niet hebt afgerekend. Druk dan op ‘Winkelwagen’ en verwijder de ongewenste boeken. Heb je al afgerekend? Ga dan naar je persoonlijke account om je bestelling te wijzigen. Lukt dit niet? Neem dan contact met ons op via klantenservice@stichting-bvd.nl.

Wanneer worden mijn boeken bezorgd?
Bij iedere bestelling ontvang je een Track&Trace-code van PostNL. Hiermee kun jij je bestelling volgen en weet je dus precies wanneer je boeken thuis worden bezorgd.

Wanneer wordt er na geleverd?
Mocht een boek niet aanwezig zijn dan proberen wij er voor te zorgen dat deze zo snel mogelijk naar je wordt opgestuurd. Helaas is het soms zo dat de drukker ook niet meer exemplaren heeft. Zodra wij het nog niet geleverde boek binnen hebben versturen wij deze direct.

Mijn boekenlijst is niet aanwezig.
Het kan voorkomen dat enkele boekenlijsten (nog) niet beschikbaar zijn. Het betreffende instituut is dan nog bezig met het samenstellen van de betreffende boekenlijsten. Houd de website in de gaten voor de beschikbaarheid van deze boekenlijsten.

Een onjuiste titel of auteur op de boekenlijst.
Voor informatie over specifieke titels kunt u mailen naar klantenservice@stichting-bvd.nl.

Hoe weet ik of de druk juist is?
Doordat wij nauw samenwerken met de Hanzehogeschool, leveren wij de drukken waaraan zij de voorkeur geven. De druk die op de website staat is de druk die is overeengekomen met het instituut.

Een onjuiste druk op de boekenlijst.
Zeker in de maanden mei t/m juli wordt er veel gewerkt aan de boekenlijsten, waardoor drukken soms verschillen. Je kunt het boek met de juiste titel bestellen zonder op de druk te letten. Wij onderhouden nauw contact met de verschillende opleidingen, waardoor je altijd de juiste druk geleverd krijgt.

 

Betalen

Er is iets misgegaan tijdens de betaling wat nu?
Probeer de bestelling nogmaals te plaatsen. Lukt dit niet? Neem dan contact met ons op via klantenservice@stichting-bvd.nl

Welke betaalmogelijkheden zijn er?
Tijdens het plaatsen van een bestelling krijg je de volgende betaalwijzen aangeboden:

- iDEAL
- Creditcard
- PayPal
- SOFORT Banking (voor Duitse studenten)

Kan ik ook in termijnen betalen?
Helaas is het niet mogelijk om in termijnen te betalen. Het is wel mogelijk om vlak voor ieder studieblok boeken te bestellen. Hierdoor kun je de kosten al enigszins spreiden.

Moet ik registreren of inloggen alvorens af te rekenen?
Je kunt eerst alle boeken aan je winkelwagen toevoegen. Vervolgens kun je bij het afrekenen registreren of inloggen.

 

Annuleren

Kan ik mijn bestelling annuleren?
Ga naar je persoonlijke account om je bestelling te annuleren. Annuleren is niet meer mogelijk wanneer hier geen artikelen worden getoond. De bestelling is waarschijnlijk al onderweg.

Kan ik één of meerdere boeken uit mijn bestelling annuleren?
Ga naar je persoonlijke account en klik op de bestelling die je (deels) wilt annuleren. Je kunt de gehele bestelling annuleren of specifieke artikelen die je hebt besteld. Annuleren is niet meer mogelijk als hier geen artikelen worden getoond. Waarschijnlijk is de bestelling al onderweg.

 

Persoonlijke omgeving

Welke informatie vind ik in mijn persoonlijke omgeving?
Je vindt hier alle relevante informatie met betrekking tot de bestellingen die je bij ons hebt gedaan. Ook kun je hier artikelen annuleren of retourneren.

Kan ik mijn gegevens wijzigen?
Ga naar je persoonlijke account om je gegevens te wijzigen. 

 

Retourneren

Is het mogelijk om te retourneren?
Heb jij je boeken besteld maar zijn het de verkeerde of heb je ze toch niet nodig? Dan is het mogelijk je boeken binnen 14 dagen te retourneren. 

Ga naar je persoonlijke account, zoek je bestelling en ga naar Retourneren.
Alle artikelen die hier worden getoond kunnen nog geretourneerd worden.
Maak een retourorder aan (controleer goed je naam en je bankrekeningnummer), print het retourformulier en stuur deze met de artikelen naar onderstaande adres (Voldoende frankeren).

Studystore
Afdeling retouren
Postbus 23
7800 AA Emmen

Ik wil artikelen retourneren, maar deze staan niet in mijn persoonlijke omgeving.
Als er geen artikelen worden getoond, dan is de retourtermijn voor de betreffende artikelen verstreken. Je kunt tot twee weken na ontvangst je bestelling retourneren.

Het kan ook zijn dat het artikel niet voor een retourzending in aanmerking komt. Denk hierbij aan:
- Artikelen die van persoonlijke aard zijn (bijv. digitaal lesmateriaal met een persoonlijke inlogcode).
- Readers die speciaal door jouw opleiding zijn gemaakt.
- Gesealde pakketten met losbladige inhoud, waarvan we de juistheid niet meer kunnen controleren.
- (Gesealde) pakketten waar duidelijk op wordt vermeld dat het na opening niet meer geretourneerd mag worden.

Ben je van mening dat de artikelen die jij wilt retourneren wel voor een retourzending in aanmerking komen, neem dan contact op met onze Klantenservice via klantenservice@stichting-bvd.nl

 

Contact

Hoe kan ik contact opnemen?
Je kunt contact opnemen via het contactformulier of door te bellen naar 088-2030369.

Ik ontvang geen e-mail berichten van Stichting BVD.
Het kan voorkomen dat je e-mail de berichten van de Stichting BVD ziet als spam. Controleer daarom altijd je spam box.

 

Mijn vraag staat hier niet tussen!

Staat jou vraag hier niet tussen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@stichting-bvd.nl.

Zie voor meer contactinformatie: www.stichting-bvd.nl/contact.